Princess og TV-aksjonen: Engasjement blant ansatte og kunder

Princess og TV-aksjonen: Engasjement blant ansatte og kunder

Med butikker over hele landet, fra små tettsteder til storbyer, har Princess brukt sitt nettverk til å samle inn penger og skape engasjement for viktige formål gjennom TV-aksjonen.

Mange måter å bidra på 

Gjennom flere ulike tiltak har både ansatte og kunder bidratt. Mange av de ansatte i butikkene meldte seg som bøssebærere på aksjonsdagen. For hver butikk som deltok, donerte Princess en sum til saken. I tillegg ble det i ukene før aksjonen gjennomført en kampanje der 10 kroner fra hvert solgte flanellsengetøy gikk direkte til TV-aksjonen. Kunder ble også oppfordret til å gi et bidrag til TV-aksjonen i kassa.  
 
Med denne kombinasjonen av lokal tilstedeværelse, initiativrike ansatte og gavmilde kunder, har Princess vist hvordan næringslivet kan spille en viktig rolle i en nasjonal dugnad. Samtidig bidra det til sterkere samhold og stolthet internt i bedriften.  

– Samarbeidet med TV-aksjonen har vært en fantastisk mulighet for oss i Princess til å engasjere våre ansatte over hele landet i noe som virkelig gjør en forskjell, sier Kai Gulbrandsen, direktør i Princess Gruppen.