DSC00181

Kaffe som monner: Narvesen støtter TV-aksjonen

I tre uker i oktober donerer Narvesen én krone for hver solgte kopp kaffe til TV-aksjonen. På aksjonsdagen byr de også på gratis kaffe til alle bøssebærere, en varm takk til dem som gjør en viktig innsats. 

Untitled Design (48)

– Vi er så stolte over samarbeidet med TV-aksjonen. Det er givende å kunne bidra til synlighet, rekruttering av bøssebærere og selvsagt selve innsamlingen, sier Madeleine Meyn, Brand Manager i Reitan Convenience Norway. 

Siden 2018 har Narvesen vært en trofast støttespiller og har samlet inn over én million kroner til ulike formål gjennom TV-aksjonen. Kampanjen handler ikke bare om kaffe, men om å skape engasjement og stolthet blant ansatte over hele landet.

Kjøpmann Ole Fredrik Heidelberg ved Narvesen Byporten oppfordrer flere til å bli med: 
– Jeg synes flere bedrifter burde engasjere seg. Det er en fin måte å skape stolthet på internt og det gir synlighet for en veldig god sak. 

Narvesens bidrag til TV-aksjonen et godt eksempel på hvordan næringslivet kan gjøre en forskjell – kopp for kopp. 

 

Engasjer din bedrift